Niz

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Boored!

Av Nina - 19 januari 2009 22:23

Har inte hänt så mkt idag :P Förutom att Estelle var tebax :D

 När vi skulle ha Mekha så funka inte datorerna, så vi fick sluta tidigt :) Satt och slöade hemma ett bra tag, sedan när mamma kom hem så åkte vi ner och hämtade de nya spelen till Wii :D Super mario nått och Rayman Raving Rabbits TV-party, det äger! Har sutte och spela de i typ 100år :P Aja, vart inge mer idag, orkar inte :P


Ses!^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 4 mars 2009 16:39

R.I.P Kalle, min älskling   Som vissa vet är han nu borta, och det går inte att förklara hur ont det gör. Det är också andledningen till att jag slutat blogga. Jag kommer kanske att börja igen, men isåfall inte här. När han dog förlorade många saker ...

Av Nina - 4 februari 2009 20:23

It's in great grief I'm writing this. The pain is killing my heart. Now I'm gonna continue in Swedish, because I'm no good in English.   Det var precis som vanligt. Jag gick ut för att ge han vatten och mat (kanin om ni inte fattar), ...

Av Nina - 29 januari 2009 22:36

Ska och kolla på vårshowen imorrn, är typ den enda 8:an som får följa med, vem ska jag då gå med?! Fats jag ska möta sessi där :P   Och jag som tyckte att jag hadde ont i nacken igår....! Ja, det har ju inte precis blive bättre, vaden är också värre,...

Av Nina - 28 januari 2009 22:06

Har mkt ont i nacken och huvet, eftersom vi körde köttätande växten på scouterna, och jag var växten (alla som varit med på den ngn gång vet att det ofta är mest smärtsamt att vara växten...) och alla föll ihop på en hög över mig, så jag fick huvet o...

Av Nina - 25 januari 2009 22:29

Gud vad jag är trött xD Jag och sess var uppe till typ halv 3 och steg upp kvart över 11 :P Men vi hadde fett kul, totalt såg vi på 3 filmer + kollade på körslaget. Imorrn är det ju skola...snyft...men vi har iaf mekha  c", Orkar inte skriva nå mer n...

Presentation

Omröstning

Villket band/villken artist är bäst?
 Backyard Babies
 tAKiDA
 The Offspring
 Avril Lavigne
 Staind

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards