Niz

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

R.I.P Kalle <3

Av Nina - 4 mars 2009 16:39

R.I.P Kalle, min älskling


Som vissa vet är han nu borta, och det går inte att förklara hur ont det gör.

Det är också andledningen till att jag slutat blogga. Jag kommer kanske att börja igen, men isåfall inte här. När han dog förlorade många saker sin mening, och att blogga var en av dem. Det dår inte att beskriva hur många veckor jag gråtit mig till söms över det, eller, jo det gör det. Exakt 3 veckor närmare bestämt. Jag har bara inte orkat att skriva mer efter det, då far bara alla tankar iväg till honom, och det går inte. Jag slutar på bloggagratis, och det här blir det sista inlägget här.


...

 
 
MiiiA

MiiiA

14 mars 2009 18:31

:( vila i frid kalle... känner oxå en kalle, min granne som var som en morfar för mig, han gick bort våren 2007 :( så fattar hure är att sakna en kalle :P närå men fattar smärtan. SLuta inte blogga, gör bara ett uppehåll! sen i sommar elr ngt så kmr det kännas bättre å börj igen :) promise... du kmr såklart känna tomhet men det är ändå inte bra att sluta mä grejer pga sorg, trust me, i know! hare bra tjejen!!!

http://liteurmittliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

emma

28 april 2009 21:53

hallå,det var ninas älskade kanin!som hon haft halva sitt liv!du kan ju inte övertala nina å forsätta blogga,kanske nån hon känner skulle kunna säga så.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 4 februari 2009 20:23

It's in great grief I'm writing this. The pain is killing my heart. Now I'm gonna continue in Swedish, because I'm no good in English.   Det var precis som vanligt. Jag gick ut för att ge han vatten och mat (kanin om ni inte fattar), ...

Av Nina - 29 januari 2009 22:36

Ska och kolla på vårshowen imorrn, är typ den enda 8:an som får följa med, vem ska jag då gå med?! Fats jag ska möta sessi där :P   Och jag som tyckte att jag hadde ont i nacken igår....! Ja, det har ju inte precis blive bättre, vaden är också värre,...

Av Nina - 28 januari 2009 22:06

Har mkt ont i nacken och huvet, eftersom vi körde köttätande växten på scouterna, och jag var växten (alla som varit med på den ngn gång vet att det ofta är mest smärtsamt att vara växten...) och alla föll ihop på en hög över mig, så jag fick huvet o...

Av Nina - 25 januari 2009 22:29

Gud vad jag är trött xD Jag och sess var uppe till typ halv 3 och steg upp kvart över 11 :P Men vi hadde fett kul, totalt såg vi på 3 filmer + kollade på körslaget. Imorrn är det ju skola...snyft...men vi har iaf mekha  c", Orkar inte skriva nå mer n...

Av Nina - 24 januari 2009 21:09

Jag och sessi har typ sutte och drucke Trocka hela kvällen :P Slutade dricka och fick en sockerkrash, orkar inte ta itu med den just nu, så jag blev tvungen att dricka mer :P Den kmr ju att landa ngn gång, men det får bli senare^^   Haha, sess frös ...

Presentation

Omröstning

Villket band/villken artist är bäst?
 Backyard Babies
 tAKiDA
 The Offspring
 Avril Lavigne
 Staind

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards